суббота, 12 марта 2016 г.

Review: The oily serum for accelerate growth of the eyebrows and the eyelashes by CreamWell. My big secret!

I didn't want to tell you about this product because it's my secret! I know how to accelerate growth of the eyelashes and the eyebrows (especially the eyebrows!!)! You need just one product and when I ordered it I even didn't wait for a powerful effect on really high level. But I can say that this item is really magic and... well, so be it! I'll tell you what the product became a finding for my and my lashes recently. This is an oily serum for accelerate growth of the eyelashes and eyebrows by the organic Ukrainian brand CreamWell.
Read more and see more photos

***

Я долго не хотела рассказывать вам об этом продукте, потому что это мой секрет! Я знаю, как ускорить рост ресниц и бровей (особенно бровей!!)! Для этого нужен всего лишь один продукт, и когда я заказывала его, я даже не ожидала, что эффект будет такой силы. Но я могу сказать, что это средство действительно делает невозможное и... ладно, ничего не поделаешь, придется рассказывать! В сегодняшнем обзоре я хочу показать продукт, который стал находкой для меня и моих ресниц. Это масляная сыворотка для ускорения роста ресниц и бровей от органического украинского бренда CreamWell.
Читать дальше и смотреть больше фото

***

Я дуже довго не хотіла розповідати вам про цей продукт, тому що це моя таємниця! Я знаю, як прискорити рост вій і брів (особливо брів!!). Для цього потрібен лише один продукт, і коли я його замовляла, я навіть не очікувала на ефект такого рівня. Але я можу сказати, що цей засіб дійсно магічний і... ну ладно, треба так треба! Я розповім вам у моєму сьогоднішньому огляді про продукт, який став знахідкою для мене та моїх вій. Це масляна сироватка для прискорення росту вій і брів від органічного українського бренду CreamWell.


Комментариев нет:

Отправить комментарий