суббота, 5 марта 2016 г.

Review: The gel for washing the children's dishes Bioняня by Elfa. Not only for babies!

I have never bought household chemicals. When I wasn't married I lived with parents and my mom bought all this things. And now I also don't care about it. My daughter Tanya started to be a "beautyblogger" when she was 1 year old and now she gets lots of different children's products. Special household chemicals for children are also available for her. And for me of course.

So today I'll show you one interesting product which was made in Ukraine. It is the gel for washing the children's dishes Bioняня which Tanya got by our fave Ukrainian brand Laboratory Elfa.

Read more and see more photos

***

RUS: Я никогда не покупала бытовую химию. Когда я еще не была замужем, я жила с родителями, и этим заведовала мама. А сейчас я тоже об этом не беспокоюсь. Моя дочка Таня стала "бьютиблогером", еще когда ей был год, и теперь она получает разные детские средства, и среди них бывает также и бытовая химия. Разумеется, я пользуюсь ею с удовольствием.

И сегодня я покажу вам одно интересное средство, которое было сделано в Украине. Это гель для мытья детской посуды Bioняня, который Таня получила от нашего любимого украинского бренда - лаборатории "Эльфа".

Читать дальше и смотреть больше фото.

***

UA: Я ніколи не купувала побутову хімію. Коли в мене ще не було родини, я жила із батьками, і усі ці речі купувала мама. І зараз я теж не турбуюся про це. Моя донька Таня стала "б'ютіблогером", ще коли їй був рік, і зараз вона отримує багато дитячих засобів. Побутова хімія для дітей серед них є теж, і я користуюся нею залюбки.

І сьогодні я покажу вам цікавий засіб, який було зроблено в Україні. Це гель для миття дитячої посуди Bioняня, який Таня отримала від нашого улюбленого українського виробника - лабораторії Ельфа.

Читати далі й дивитися більше фото.

Комментариев нет:

Отправить комментарий