четверг, 31 марта 2016 г.

Review: Avocado Oil by AlpStories. Universal helper!

It has been a gift by AlpStories. Beautiful glassy bottle with an avocado oil. Firstly I couldn't understand how to use it but I decided to started and now I still to be absolutely delighted. This product is really irreplaceable. It is multi-purposal. And it is very powerful. So I think an Avocado oil by AlpStories should be with me always! And today it is a main character of my new review!

Read more

***

RUS: Это был подарок от AlpStories. Красивая стеклянная бутылочка с маслом авокадо. Поначалу я не могла понять, как же я буду его использовать, но потом просто решила начать и... остаюсь в полном восторге до сих пор! Этот продукт просто незаменим. Он мультифункциональный. И он очень мощный. Так что я думаю, масло авокадо от AlpStories должно быть со мной всегда! А сегодня я вам просто про него расскажу.

Читать далее

***

UA: Це був подарунок від AlpStories. Гарна скляна пляшечка із олією авокадо. Спочатку я не могла зрозуміти, як я буду її використовувати, але вирішила просто почати, і зараз я перебуваю у повному захваті. Цей продукт дійсно незамінний. Він багатофункціональний. І ще він дуже потужний. Тому я вважаю, що олія авокадо від AlpStories повинна бути зі мною завжди. А сьогодні я просто вам про неї розповім.

Читати далі

Комментариев нет:

Отправить комментарий