суббота, 26 марта 2016 г.

Review: The brush set by BornPrettyStore. All you need are brushes!

When I ordered a brush set in BornPrettyStore I choose the one with the 7 pieces. I thought that this quantity is enough for usual daily (or even evening) make up. But I got 20! 20 one style brushes which are so versatile and useful! Not all of them are good for me, but the most part is now very helpful and I'll tell you about all this set's properties in my today review!

Read more and see more photos

***

RUS: Когда я заказывала набор кистей из BornPrettyStore, я выбрала сет из 7 элементов. Мне казалось, этого количества вполне достаточно, чтобы сделать обычный дневной (или даже вечерний) макияж. Но я получила 20! 20 кистей в едином стиле! Они очень многофункциональны и удобно, и хотя не все хороши для меня, большая часть этого набора все же постоянно находится в работе. И в сегодняшнем обзоре я расскажу вам об всех особенностях этого сета.

Читать далее и смотреть больше фото

***

UA: Коли я замовляла сет з пензлів у BornPrettyStore, я обрала набір з 7 елементів. Я вважала, що цієї кількості вистачить для звичайного денного (або навіть вечірнього) мейкапу. Але я отримала 20! 20 пензлів, зроблених в одному стилі, - це універсальна й дуже корисна колекція! Не усі з них виявилися для мене гарними, але більша частка усе ж таки зручна, і у сьогоднішньому огляді я розповім вам про усі їхні якості!

Читати далі й дивитися більше фото


Please don't forget to use my 10% OFF coupon when you buy something in BornPrettyStore!

Комментариев нет:

Отправить комментарий