понедельник, 14 марта 2016 г.

Review: The facial cream Sunny by FLORI. One mohito for the skin!

At night the skin needs the deeper moistening than during the day, I think. So I try to use more thick skincare products before go to bed. One of them is an organic facial cream Sunny by Ukrainian brand FLORI. This is a very dense product and it can solve all skin problems when it suffer from a dryness or irritation. How does it work? I'll tell you about it in my today review.


***

RUS: Ночью кожа, как мне кажется, нуждается в более глубоком увлажнении, нежели в течение дня. Именно поэтому я использую более плотные продукты по уходу за кожей, прежде чем отправиться спать. Один из таких продуктов - органический крем для лица "Солнечный" от украинского бренда FLORI. Это очень плотное средство, и оно может решить все проблемы кожи, страдающей от покраснений или раздражений. Как оно работает? Я расскажу об этом в моем сегодняшнем обзоре.

Читать дальше и смотреть больше фото

***

UA: Вночі шкіра потребує більш глибокого зволоження, ніж вдень, як мені здається. Тому на ніч я користуюся більш плотними засобами по догляду за шкірою, і один із них - органічний крем для обличчя "Сонячний" від українського бренду FLORI. Це дуже густий засіб, який може вирішити проблеми шкіри, що страждає від почервоніння або подразнення. Як він працює? Про це я розповім у моєму сьогоднішньому огляді.

Читати далі й дивитися більше фото

Комментариев нет:

Отправить комментарий