суббота, 27 февраля 2016 г.

Review: Lip balm "Dessert" by Lюtique. It's a chocolat, baby!

What I eat when I want something sweet? The lip balm "Dessert" by Lюtique! Oh, no of course I eat a chocolat also but I don't need a lot - I have got really tasty chocolat product for lips so... sweeties are always with me! And I'll tell you everything about them in my today review!


RUS: Что я ем, если мне хочется чего-то сладкого? Бальзам для губ "Десерт" от Lюtique! Нет, конечно же, я ем еще и шоколад, но теперь мне требуется совсем немного - у меня же есть очень вкусный шоколадный продукт для губ так что... сладости всегда при мне! И в сегодняшнем обзоре я расскажу вам о них все!


UA: Що я їм, коли мені хочеться солодкого? Бальзам для губ "Десерт" від Lюtique! О, ні, звичайно ж, я їм також і шоколад, але багато мені тепер не треба - я маю дійсно смачний шоколадний продукт для губ, тому... солодощі завжди зі мною! І у сьогоднішньому моєму огляді я розповім вам про них усе!



Комментариев нет:

Отправить комментарий