воскресенье, 21 февраля 2016 г.

Review: The hydrophilic oil Lavender by FLORI. Love my evenings!

I have never tried this kind of the cleansing products. All hydrophilic oils always were so strange for me. But suddenly I got this product and want to try its properties. I just want to know what is it, what can it do with the skin, if I need to have got any doubts about using it or not... and... I understood that this is one of the best type of cleansing cosmetics! It's really unusual but it is worthy of attention. Today I'll told you about the most interesting products I have tested recently - the Hydrophilic oil Lavender by Ukrainian brand FLORI. 

Read more and see more photos

RUS: Я никогда не покупала этот вид косметики. Все гидрофильные масла я всегда считала странными средствами. И вот однажды я получила такое масло на тестирование. Конечно же, мне захотелось узнать, что это такое, что оно может делать с кожей, и стоит ли мне и дальше сомневаться по его поводу... и... я поняла, что это один из лучших видов очищающей косметики! Такие масла действительно необычны, но они достойны внимания! Сегодня я расскажу вам об одном из самых интересных средств, испытанных мною за последнее время - гидрофильном масле "Лаванда" от украинского бренда FLORI.

Читать дальше и смотреть больше фото

UA: Я ніколи не купувала засоби такого типу. Усі гідрофільні олії для мене завжди були досить незрозумілими продуктами, і в мене не було бажання їх використовувати. Але нещодавно я отримала одну з такиї олійок і вирішила все-таки спробувати, щоб дізнатися, які якості в неї є. Я просто хотіла знати, що це таке, що воно може зробити зі шкірою, та чи повинна я мати сумніви відносного його використання... і... я раптом зрозуміла, що це один з найкращіх варіантів очищуючої косметики! Так, він дуже незвичайний, але він вартий уваги. Тож сьогодні я розповім вам про один з найцікавіших продуктів, які я тестувала останнім часом - про гідрофільну олію "Лаванда" від українського бренду FLORI.

Читати далі й дивитися більше фото



Комментариев нет:

Отправить комментарий