суббота, 6 февраля 2016 г.

Review: The toothpaste by FLORI. Smile! Smile! Smile!

Lately I became a fan of salty toothpastes. One day I understood that they clean the teeth perfectly, even better that usual sweat ones. So I decided to buy only them and I was so glad when the Ukrainian brand FLORI sent me their salty toothpaste which is now my best fave. I'm going to praise it in my today review!



UA: Нещодавно я стала фанатом солоних зубних паст. Одного разу я зрозуміла, що вони очищують зуби просто чудово, навіть краще, ніж звичайні, солодкі. Тому я вирішила користуватися тільки солоними і дуже зраділа, коли український бренд FLORI надіслав мені свою солону зубну пасту, яка зараз є моїм найулюбленішим фаворитом. Я буду хвалити її у моєму сьогоднішньому огляді.

Читати далі та дивитися більше фото



RUS: Недавно я стала фанатом соленых зубных паст. Однажды я просто поняла, что они делают зубы идеальными и очищают их даже лучше, чем обычные сладкие пасты. После этого я решила использовать только соленые и была очень рада, когда украинский бренд FLORI прислал мне их соленую пасту, которая сейчас является моим самым любимым фаворитом. Я намерена хвалить ее в моем сегодняшнем обзоре!

Комментариев нет:

Отправить комментарий