воскресенье, 3 апреля 2016 г.

Review: Gel and conditioner for washing children's linen Bioняня by Laboratory Elfa. Do you use the best baby's products?

When my daughter was born I started to find the special products of household chemicals and a washing powder always was the most important for me. I wanted to find really hypoallergenic product with the best properties. It should be made especially for children and I wanted to buy only Ukrainian products. How to find the item which would meet all these requirements? I know! This is household chemicals by Ukrainian Laboratory Elfa! This producer makes really high-quality lines of children's products and Bioняня series is one of my fave. I'll tell you about two products for washing children linen from this series in my today review.

Read more

***

RUS: Когда у меня родилась дочка, я стала интересоваться специальной "детской" бытовой химией, и стиральный порошок в этом вопросе был на первом плане. Я хотела найти гипоаллергенное средство с лучшими качествами. Оно должно было предназначаться именно для детей, и еще я хотела покупать только украинский продукт. Как найти средство, соответствующее всем этим требованиям? Я знаю! Это бытовая химия от украинской лаборатории "Эльфа". Этот производитель выпускает действительно высококачественные линейки продуктов, и серия Bioняня - одна из моих любимых. В моем сегодняшнем обзоре я расскажу вам о двух средствах из этой серии, предназначенных для стирки детского белья.

Читать далее

***

UA: Коли в мене народилася донька, я почала шукати спеціальні дитячі засоби побутової хімії, і пральний порошок завжди був найважливішим серед них. Я хотіла знайти дійсно гіпоалергенний засіб з найкращими якостями. Я хотіли, щоб його було створено спеціально для дітей, і ще я хотіла купувати тільки український продукт. Як знайти те, що відповідає одразу усім цим вимогам? Я знаю! Це побутова хімія від української лабораторії "Ельфа"! Цей виробник пропонує високоякісні лінії дитячих засобів, і серія Bioняня - одна з них. У моєму сьогоднішньому огляді я розповім вам одразу про два засоби з цієї лінії - обидва призначені для прання дитячої білизни.

Читати далі


Комментариев нет:

Отправить комментарий